به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

مقالات دندانپزشکی معتبر/ایمپلنت دندان/لمینت دندان/ ارتودنسی دندان.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    دو استراتژی دیجیتال در ایمپلنت دندان مدرن، ایمپلنت ریشه آنالوگ و دیجیتال یک طرفه، روند غیرقابل برگشت دیجیتال سازی در تکنولوژی دندانپزشکی منجر به پیشرفت فنی و تغییرات مداوم در جریان کارهای معمولی شده است. به طور خاص، ایمپلنتولوژی و مصنوعی با استفاده از بسیاری امکانات جالب جدید که بهره مند شده است. بهترین خدمات نوین علم دندانپزشکی را به بیماران ارائه می دهند.

     استراتژی دیجیتال در ایمپلنت دندان مدرن

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 31 تير 1398 - 16:58
    بازدید : 234

    ایمپلنت های زایگومنت به طرز چشمگیری باعث کاهش زمان انتظار شما برای دریافت آنها می شود، زیرا  در همان روز اول قرار ملاقات می توانید دندان های خود را جایگذاری بکنید، و می توانید با دندانهای مصنوعی برای همیشه خداحافظی بکنید. همانگونه که میبینید روش بسیار طولانی و برای بیماران ناخوشایند است. بعد از 12 ماه و سه عمل جراحی، بخواهد دندان های جدید خود جایگذاری بکند.

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 30 تير 1398 - 18:46
    بازدید : 226

    آیا ایمپلنت تیتانیوم بهتر از زیرکونیا است؟ منافع و معایب هر نوع ماده وجود دارد و پس از گوش دادن به نگرانی ها و اهداف بیمار ما یک نوع خاص از ایمپلنت را توصیه می کنیم. در پایین چند دسته بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند. هر دو ماده ایمپلنت زیرکونیا و تیتانیوم  به خوبی با استخوان و لثه سازگاری دارند : ایمپلنت های تیتانیوم اغلب به مدت 20 سال ماندگاری دارند، در حالی که زیرکونیا هنوز تحت تحقیق است، زیرا به اندازه کافی برای موفقیت درازمدت مورد استفاده قرار نگرفته است. 

    ایمپلنت دندان تیتانیوم و زیرکونیا

    آدرینا نیکان
    شنبه 29 تير 1398 - 16:37
    بازدید : 233

    طرح درمان ایمپلنت دیجیتال دندان پروتز شبیه سازی شده، برنامه ریزی درمان دیجیتال، یک موقعیت ایده آل از تاج های ایمپلنت توسط متخصص پروتز دندان پزشکی یا آزمایشگاه دندانپزشکی تعیین می کند. موقعیت و محل قرار گیری ایمپلنت را به صورت مصنوعی جهت بهینه سازی و سادگی در روند کاشت شبیه سازی می کند.

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 27 تير 1398 - 17:06
    بازدید : 224

    ایمپلنت دندان دیجیتال و چگونگی عملکرد آن، درمان موفقیت آمیز ایمپلنت با ارزیابی کامل پرونده و برنامه ریزی مدون بازسازی می شود. و برای همه موارد درمان مفید است، حتی با تجربه ترین درمانگر ایمپلنت ممکن دچار مشکل خطر بالقوه برنامه ریزی درمان بشود، مخصوصا در یک روز شلوغ درمانی؛ با تمام این اوصاف، ما می توانیم قبل از عمل از اسکن های داخل دهانی استفاده کنیم تا گردش کار دیجیتال آغاز شود. ما برای گرفتن مدل های دیجیتالی به جای تصورات، اسکن می کنیم. آزمایشگاه ایمپلنت دیجیتال می تواند از نتایج درمان پیشنهادی استفاده بکند.

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 26 تير 1398 - 15:13
    بازدید : 242

    با کاشت ایمپلنت دندان ایمن از دندان هایتان لذت ببرید، ایمپلنت بسیار راحت و طبیعی هستند؛ در مکان های عمومی احساس ناراحتی نمی کنید، به خاطر لبخند خود خجالت نمی کشید، و نگران دندان های از دست داده خود نیستید. و اجازه می دهند بدون نگرانی از داشتن دندان های طبیعی لذت ببرید، و هر چیزی که می خواهید بخورید بدون نگرانی از شکستن آنها

    .

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 25 تير 1398 - 18:22
    بازدید : 221

    ایمپلنت دندان جلو یک جایگزین مصنوعی برای ریشه دندان است. و به صورت مستقیم به استخوان متصل می شود و دندان تاج را در جای خود قرار می دهد، به همان شیوه، ریشه ها از دندان های طبیعی پشتیبانی می کنند. اگر یک دندان را از دست داده اید، ممکن است به یک ایمپلنت دندان جلو نیاز داشته باشید. با این حال، با توجه به نظر دندانپزشکان، این یک راه حل کامل است

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 24 تير 1398 - 16:47
    بازدید : 228

    مواد و طول عمر ایمپلنت های دندانی و دندن های مصنوعی، تیتانیوم برای ساخت ایمپلنت های دندانی استفاده می شود، به این معنی که آنها در مقایسه با دندان های مصنوعی ساخته شده از پرسلن قوی ترند. بنابراین، شکستن ایمپلنت ها بسیار بعید است. بر خلاف دندان های مصنوعی، با توجه به خواص با دوام و انعطاف پذیر، آنها نباید در فاصله چند سال جایگزین شوند.

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 23 تير 1398 - 16:15
    بازدید : 250

    انواع مختلفی از پل ها وجود دارد. پل سنتی متشکل از دو تاج با دندان مصنوعی در وسط است که جایگزین دندان گم شده است. تاج و دندان مصنوعی می تواند از طلا، آلیاژها، پرسلن و یا ترکیبی از مواد ساخته شده و در آزمایشگاه به عنوان یک قطعه ساخته شود. دندان ها توسط دندانپزشک ساخته می شوند، به منظور قرار دادن تاج روی آنها دندانپزشک پل را به دهان تزریق می کند.

    آدرینا نیکان
    شنبه 22 تير 1398 - 17:37
    بازدید : 237

    لبخند کامل با کاشت ایمپلنت دندان، بسیاری از درمان های دندانپزشکی که در اینجا برای نیازهای کاشت ایمپلنت دندان ارائه می شود. ایمپلنت های دندانی هستند که با لبخند شما ترکیب می شوند و به صورت یکپارچه در می آیند. درمان ایمپلنت های دندانی می تواند جایگزین یک دندان و چند دندان از دست رفته متعدد می شود. ایمپلنت های دندانی می توانند جایگزین پروتزهای مصنوعی یا جایگزین دندان طبیعی از دست رفته باشند.

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 20 تير 1398 - 17:37
    بازدید : 232

    ایمپلنت دندان فوری جایگزین دندان از دست رفته، با کاشت ایمپلنت و تکنولوژی مدرن دیگر هیچ کسی نگران دندان از دست رفته خود نیست. ایمپلنت دندان جایگزین دندانهای آسیب دیده و مشکل بی دندانی شده است . در مواقع ذیل می توان کاشت ایمپلنت دندان را نجام داد که شامل موارد: یک دندان از دست رفته، چند دندان از دست رفته، ایمپلنت کل دندان ها، همه چیز بر روی 4 ایمپلنت (ALL ON 4)، پروتزهای ایمپلنت، پل های کامل ایمپلنت، ایمپلنت یک روزه.

    ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 19 تير 1398 - 19:18
    بازدید : 241

    بهبودی بافت لثه و فک در زمان کاشت ایمپلنت دندان و ونیرهای دندانی، هنگامی که بافت لثه و دهان شما به بهبودی کامل برسد. تاج یا پلی که به صورت کلاهک و موقت روی ایمپلنت شما قرار داده شده است را برمی داریم، تاج و پل دائمی را جایگزین آن می کنیم. نمونه کار دائمی به آزمایشگاه تخصصی ارسال می شود که در آن کار ایمپلنت نهایی شما انجام می شود. این عمل سریع و بدون درد است. با مراقبت های مناسب، ونیرهای دندانی حدود 10 سال طول عمر دارند. همانطور که دندان های طبیعی شما آسیب می بینند با گذشت زمان، برخی از آنها دچار شکستگی و سستی می شوند.

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 18 تير 1398 - 19:51
    بازدید : 225

    موسس شرکت اسرائیلی مگدنت ایمپلنت دندان الکترومغناطیسی، بسیاری از شرکت ها سعی در کاهش زمان درمان با تغییر شکل پیچ دارند، اما پیشرفت ها جزئی بوده است چندان موفقیت آمیز نبوده است. این سیستم جدید، با تحریک رشد استخوان، روند بهبودی را هدف قرار داده، طیف گسترده ای از بیماران را برای کاشت ایمپلنت و کاهش زمان بهبودی درمان را جذب کرده است

    .

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 17 تير 1398 - 21:27
    بازدید : 210

    سرعت و کیفیت طراحی 3D ایمپلنت دندان  جهت درمان بیماران، ایجاد تاج های مجازی، برا طرح درمان ایمپلنت دندان، برداشت های دیجیتال ثبت و ترکیب می شوند. راهنمای جراحی برای ایجاد کاشت آسان دندان و نشان دادن نتایج که از قبل پیش بینی شده است برای موفقیت و پیشگیری از عارضه های ایمپلنت دندان، در اینجا با طراحی 3D ایمپلنت دندان جهت سرعت و کیفیت درمان بیماران آَشنا شوید.

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 16 تير 1398 - 17:30
    بازدید : 254

    تحریک سطوح ایمپلنت دندان و پیشگیری عفونت، یکی دیگر از رویکردهای جدید تکنولوژی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان پیشگیری هر گونه اختلال و مانع فیزیکی و شیمیایی دندان می باشد،  در این روش متخصصین و محققین با تحریک ایمپلنت دندان مانع از چسبیدن هرگونه موجود زنده ای به سطوح دندان می شوند. در مقاله ذیل با روش تحریک سطوح ایمپلنت دندان و پیشگیری عفونت آشنا شوید.

    آدرینا نیکان
    شنبه 15 تير 1398 - 18:35
    بازدید : 225

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 114
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه